Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна на потенциометър на педала на газта

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • смяна на потенциометър на педала на газта

    Колеги предстои ми смяна на потенциометъра на педала за газта Някой сменял ли го е и как става най лесно защото е невероятно заврян Благодаря предварително

  • #2
    Първоначално публикувано от stiko Покажи съобщение
    Колеги предстои ми смяна на потенциометъра на педала за газта Някой сменял ли го е и как става най лесно защото е невероятно заврян Благодаря предварително
    Търпение и гъвкав гръбнак и китки
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Моите съболезнования.Само гледай да си на сянка
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #4
        За знаещите може да е тъп въпрос ама освен ТПС на дроселовата клапа има и още нещо подобно при педалите под таблото ли?
        алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
        алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

        Comment


        • #5
          Здравейте днес започнах смяната на потенциометъра но не постигнах нищо та въпроса ми е трябва ли да свалям пеалите Благодаря предварително

          Comment


          • #6
            Не трябва.
            Беше ти отговорено по-горе, гъвкавост, търпение и помощ от барбарон
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #7
              С подходящи гъвкави рамена за тресчотка, както казаха гъвкави китки и гръбнак, наричане на майката, бащата и ще стане
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                За знаещите може да е тъп въпрос ама освен ТПС на дроселовата клапа има и още нещо подобно при педалите под таблото ли?
                имаш 2 варианта. в единия случай към педала ти е вързано жило което отваря дроселовата клапа и ТПС на дроселовата клапа която следи колко е отворен дросела.
                при по-новите ТС имаш drive by wire. имаш ТПС на педала на газта. еку-то взима сигнал от него и управлява моторче което ти отваря дроселовата клапа. просто нямаш механична връзка между педала на газта и дроселовата клапа.
                точка

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  имаш 2 варианта. в единия случай към педала ти е вързано жило което отваря дроселовата клапа и ТПС на дроселовата клапа която следи колко е отворен дросела.
                  при по-новите ТС имаш drive by wire. имаш ТПС на педала на газта. еку-то взима сигнал от него и управлява моторче което ти отваря дроселовата клапа. просто нямаш механична връзка между педала на газта и дроселовата клапа.
                  Благодаря за инфото. Никога не е излищно.
                  алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                  алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                  Comment


                  • #10
                    Най лесно е с махаме на педала на съединителя. Внимава се с помпата. След това няма чупене на китки и т.н.
                    След смяната разликата в латенцията е изумителна.
                    безплатни обяви
                    Моята 166

                    Comment

                    Working...
                    X